Воркшоп для педагогів “ Як створити сучасний освітній простір в умовах закладу дошкільної освіти ”

Воркшоп для педагогів “ Як створити сучасний освітній простір в умовах закладу дошкільної освіти ” 

Пригадаємо вислів видатного педагога сучасності В.Шаталова про «ефект солоних огірків» і стінах, які виховують: «Якщо свіжі огірки помістити в розсіл, то, як кажуть, хочуть вони того чи ні, вони обов’язково просоляться. Так і дитина: якщо свій час вона проводить в охайному, доглянутому, естетично оформленому середовищі, де все, що навколо неї, педагогічно продумано, це впливає на її ставлення до дитячого садочка, до самої себе. Якщо дитина проводить час в інших обставинах, то є велика ймовірність, що вона й виросте іншою…»

Тому дуже важливо створити таке сучасне розвивальне середовище в  дитячому садку, що буде психологічно комфортним для дітей і буде мотивувати їх до пізнавальної діяльності. Як це зробити? Якого кольору повинні бути стіни? А які меблі більш зручні для організації ігрової діяльності дітей? Як потрібно наповнювати ігрові осередки? Чи доцільно використовувати сучасну технологію «Стіни, що говорять»?  Саме такі питання обговорювалася  у процесі проведення воркшопу для педагогів, що пройшов в нашому закладі 10 грудня. Педагоги обмінювалися накопиченим досвідом щодо оптимізації освітнього простору в групах, пропонували нові ідеї щодо дизайну в групі.

   

Залиште коментар