Засідання міського методичного об’єднання для вихователів молодших груп

Засідання міського методичного об’єднання для вихователів молодших груп

Оскільки в основу Базового компонента покладено особистісно-орієнтовну модель дошкільної освіти, освітяни мають свідомо і з розумінням справи поставитися до поступового переходу від навчально-дисциплінарної моделі до особистісно-орієнтованої. Перехід до особистісне – орієнтованої моделі дошкільної освіти, що базується на діяльнісному підході, – професійне завдання кожного педагога. Ця проблема обговорювалася на засідання міського методичного об’єднання для вихователів молодших груп, яке пройшло 11 грудня на базі ДНЗ №15.

Синепольська О.В., вихователь ДНЗ №15, провела інтегроване заняття, що було побудовано на  використанні методів та прийомів розвивального навчання. Під час заняття діти вирішували проблемні ситуації, діяли самостійно поряд с педагогом, який виступав у ролі партнера для дітей.

При обговоренні заняття учасники ММО акцентували увагу на тому, що суть особистісне – орієнтованої моделі освіти – це створення умов для саморозвитку і самонавчання дітей; це такий тип навчання і виховання, що ґрунтується на діалозі, моделюванні ситуацій вибору, вільного обміну думками, авансуванні успіху.

  

 с

Залиште коментар