ЗВИЧАЙНА ГРА – ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ, ВИХОВАННЯ ТА НАВЧАННЯ ДИТИНИ

Ігровий процес допомагає розвиватися і сприяє формуванню нових навичок. Під час розвиваючої гри дитина може засвоїти більше інформації, ніж в процесі навчання, мислення дитини стає більш гнучким, пам’ять і увага активізуються.

Гра не просто важлива – вона необхідна для розвитку дитини. Будь-яка гра – така ж продуктивна діяльність, як для дорослого робота. Результат роботи для дорослого – продукт його діяльності. Для дитини продукт ігрових зусиль – це нове поняття (наприклад, «частини об’єднуються в ціле», причинно-наслідковий зв’язок і так далі). По суті, гра і є перша робота маленької людини. Так що варто поставитися до гри дитини як до наукового процесу вченого, що ставить важливий експеримент.

Граючи,  діти вивчають світ. Граючи, вони освоюють стиль поведінки, який пізніше стане їх стратегією і тактикою в спілкуванні з іншими людьми. Гра для дитини – спосіб взаємодії зі світом.

Мета: розвиток емоційно-вольової сфери дошкільників, формування доброзичливих, дружніх взаємин в колективі однолітків і дорослих.

Завдання:

  1. Створити умови для усвідомлення дітьми своїх позитивних якостей.
  2. Формування у дітей адекватних емоційних реакцій щодо себе і своїх можливостей.
  3. Розвиток комунікативних навичок.
  4.  Розвиток у дітей пізнавальних процесів (логічне мислення, увага, сприйняття), когнітивних умінь і здібностей, необхідних для навчання в школі.
    1.       
    2.   

Залиште коментар